יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

מכתב לילדי הספרותי "ירח זורח"



ירח זורח יקר שלי!
ביוני 2012 יצאת לאור - עטוף בניילון ויפה כ״כ, לאור ולחנויות הספרים.
הייתי כ״כ מלאת אהבה ל״ילד״ שלי וקיוויתי כמו אמא מגנה שהלוואי והעולם יאהב אותך כמו שאני אהבתי אותך מהרגע הראשון כשחתכתי לך את ״חבל הטבור״ מפלסטיק לבן שעטף אותך בערמות ערמות בבית הוצאה לאור.
בינתיים כבר עברו 6 חודשים....
ואתה ״ילדי״ , העשוי מנייר וכריכה קשיחה, כבר ביקרת בחנויות הספרים בכל רחבי הארץ, ישבת בגאווה כמו שאמא לימדה אותך על המדף והזמנת ילדים להכיר אותך ולגלות כמה אתה מופלא ומלא קסם.
והילדים אהבו, קנו ורצו לקרוא אותך שוב ושוב.
אפילו הגעת למדינות בחו״ל- הולנד,אנגליה,ארה״ב,אוסטרליה... וגם שם התאהבו בך.
הבאתי אותך לגנים כדי להכיר את הילדים שתמיד שמחים להכיר את הירח הנדיב שאוהב לחלוק ולתת לאחר פיסות של ירח זוהרות לכל מי שזקוק.
בעמותת ״בית איזי שפירא״ קיבלת את הכבוד להיכנס לרשימת הספרים המיוחדים שלהם, באינטרנט קיבלת כמה כתבות מפרגנות ואפילו בזמן מבצע ״עמוד ענן״ נהנית מחיבוק ופרסום ביריד נחשב.
ואני...אני עדיין מאמינה שאתה יכול להיות הרבה יותר מזה...

הרי אתה אומנם רק ספר, אבל עם מסר חשוב שכל אחד לפעמים צריך לזכור אותו...״נתינה לאחר״.
לתת מעצמנו עבור אדם אחר...אפילו בלי תמורה חומרית...רק עבור המילה ״תודה״ .

והלוואי שאוכל להיות אמא טובה ולהביא לך עוד אחים ספרותיים שיעמדו איתך על מדפי הספרים עם המון מסרים ערכיים אחרים שיוכלו להיכנס לעולמם של ילדינו וללמד אותם כבר מגיל צעיר עבור עולם טוב יותר, הרמוני יותר, מכבד יותר....שמח יותר.

אז בהצלחה ״ירח זורח״ קטן שלי...

אוהבת אמא

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה